Monday, 6 February 2012

vul de mini-enquête in!

Het lijkt me leuk om iedere week een artikeltje te plaatsen op deze blog, over de cultuur, tradities, grappige en gekke dingen uit Zweden. Zo krijgen jullie als lezers een beeld van Zweden, het land wat misschien meer bekend staat om de Vikingen en de elanden dan om de vele knuffels en de 'fika'. En waarom dan knuffels en 'fika', dat ga ik dan allemaal uitleggen, op een leuke en vlotte manier. Voor mij is het een oefening in het schrijven van wat meer journalistieke teksten en voor jullie als lezers is het wellicht leuk om te lezen in wat voor cultuur ik op dit moment leef.

Aan de linkerkant van m'n blog zien jullie een mini-enquête en ik zou het heel erg fijn vinden als jullie deze in willen vullen! Zo krijg ik een beter beeld van wat de lezers van mijn blog vinden. Als jullie opmerkingen, vragen of misschien veel betere ideeën hebben over mijn blog, kunnen jullie een mailtje sturen naar brittaliciousblog@hotmail.com

2 comments:

  1. JA! Misschien ook leuk om een kleine taalcursus te doen, lijkt mij hartstikke leuk!

    ReplyDelete
  2. Ja zeker! Ik kom zelf ook nog wel eens in zweden, dus altijd leuk om te lezen :)


    xoxo
    www.thefashionmoodboard.com

    ReplyDelete